ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile mentionate in Comanda si sunt achitate catre persoana care face livrarea. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor, atunci Vanzatorul va aduce, pe cheltuiala sa, la conformitate Produsele si Serviciile.
RETURUL PRODUSELOR
Produsele alimentare proaspete a caror perioada de valabilitate este de 24 de ore pot fi returnate in maxim 24 de ore de la momentul livrarii comenzii.
In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta: va putea sa apeleze Serviciul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon 0733 22 24 24. In cazul in care Clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit Produsul pe care doreste sa-l returneze.
In cazul in care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli: daca pretul Produsului a fost achitat de catre Client, acestuia i se va rambursa respectivul pret în 14 zile de la data la care Clientul informeaza Restaurant Diesel asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu conditia ca returul sa fie permis de lege. Rambursarea sumei se va efectua folosind aceleasi modalitati de plata ca şi cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului respectiv, cu exceptia cazului in care Clientul este de acord cu o alta modalitate de plata.
Restaurant Diesel isi rezerva dreptul de a amana rambursarea sumei platite pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate de catre Cumparator, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din comanda Cumparatorului, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.